Reviews over kwaliteit en service van onze FotoGoed klanten bij Kiyoh

Totaal score: 8.9



 
Reviewer: HWJ uit Oss

Datum: 20-06-2022
Score: 8

Beschrijf uw ervaring in een regel:
Goede service

Beschrijf uw ervaring:
Kreeg een slecht gesneden boekje aangeleverd, waardoor slechts de helft van de foto’s ingebonden was met de spiraal. Een melding op de site was genoeg om het geheel nieuw aangeleverd te krijgen.

Reviewer: Truus uit Wehl

Datum: 19-06-2022
Score: 10

Beschrijf uw ervaring in een regel:
Perfect, goede prijs-kwalitei verhouding

Beschrijf uw ervaring:
Mooi zonder verstorende barcode

Reviewer: Francis uit Gent

Datum: 18-06-2022
Score: 9

Beschrijf uw ervaring in een regel:
FotoGoed staat garant voor een snelle en kwalitatieve dienstverlening.

Beschrijf uw ervaring:
Software is makkelijk te gebruiken en laat een creatieve vormgeving toe. Daarnaast ook veel leuke sjablonen die het niettemin laagdrempelig maken. Leveringen gebeuren snel en resultaat is steeds naar wens.

Reviewer: Greta uit Janssens

Datum: 18-06-2022
Score: 10

Beschrijf uw ervaring in een regel:
Uitstekend

Beschrijf uw ervaring:
Het is heel gemakkelijk om een fotoboek te maken. De iconen geven het telkens aan. Het kan soms maanden duren voor ik een boek kan afmaken. Al die tijd blijft alles dat ik tot dan gemaakt heb mooi op de site staan. Een aanrader.

Reviewer: Ghislain uit Vanherle

Datum: 18-06-2022
Score: 8

Beschrijf uw ervaring in een regel:
Goede kwaliteit binnen aanvaardbare levertermijn. Jammer dat kortingactie 3 dagen later was.

Beschrijf uw ervaring:
Nvt

Reviewer: Gerhard uit Barneveld

Datum: 15-06-2022
Score: 8

Beschrijf uw ervaring in een regel:
Betrouwbaar

Beschrijf uw ervaring:
Ik heb tweetal fotoalbums gemaakt, van klein en gemiddeld formaat. Kwaliteit afwerking is prima en ook de productie/verzending verliep op tijd.

Reviewer: Els uit belgie Deinze

Datum: 14-06-2022
Score: 9

Beschrijf uw ervaring in een regel:
super en gemakkelijk

Beschrijf uw ervaring:
beste, super niet duur en gemakkelijk te maken met jullie voorgestelde gegevens. correcte levering en prijs&kwaliteit.

Reviewer: Erna uit Den Bosch

Datum: 14-06-2022
Score: 10

Beschrijf uw ervaring in een regel:
Helemaal prima.

Beschrijf uw ervaring:
Bij FotoGoed heb ik afgelopen jaren mooie fotoboeken voor de Dolfijn gemaakt. Privé heb ik canvassen en fotoboeken gemaakt. Ze waren mooi uitgevoerd, snel bezorgd en de prijs / kwaliteit is goed .

Reviewer: Rudi uit Fonteyn

Datum: 14-06-2022
Score: 9

Beschrijf uw ervaring in een regel:
Zeer goede service en kwaliteit van de fotoboeken!

Beschrijf uw ervaring:
Vlotte en kwalitatieve service

Reviewer: Gâtske uit Bergen

Datum: 08-06-2022
Score: 10

Beschrijf uw ervaring in een regel:
Het resultaat voor n foto met afwijkende maat op aluminium is prima geworden.

Beschrijf uw ervaring:
Mijn vraag voor n foto op aluminium met afwijkende maat (70x30cm) is goed behandeld. Er was n goede communicatie en vertrouwen over en weer. Ik kreeg duidelijke instructies hoe ik de foto kon aanleveren. We zijn blij met het resultaat. Bedankt.

Reviewer: Sylvia uit Den haag

Datum: 31-05-2022
Score: 10

Beschrijf uw ervaring in een regel:
Top

Beschrijf uw ervaring:
Al 5 fotoboeken gemaakt. Iedere keer weer mooie kwaliteit.

Reviewer: Jan uit Zwartsluis

Datum: 01-07-2022
Score: 1

Beschrijf uw ervaring in een regel:
Service is enorm achteruitgegaan

Beschrijf uw ervaring:
Ik bestelde regelmatig naar tevredenheid een fotoboek bij FotoGoed: het product was voldoende, de prijs-kwaliteit-verhouding prima en bij een incidenteel probleem werd dit keurig opgelost. Helaas was mijn laatste fotoboek verkeerd geproduceerd (er zat aantoonbaar verschil tussen mijn bestelde product en het eindresultaat) en heeft de opstelling van de klantenservice ertoe geleid dat FotoGoed een klant kwijt is. Samengevat: verstuurde berichten worden genegeerd, problemen (met foto's aangetoond) ontkend en dit alles is vooral de schuld van de klant. Het is onmogelijk om middels telefonisch contact met FotoGoed een en ander toe te lichten en samen naar een oplossing te zoeken, want het telefoonnummer op de website geeft nooit gehoor. UPDATE NAV REACTIE FOTOGOED: het klopt dat Fotogoed heeft aangeboden het album te repareren. Wat Fotogoed echter niet vermeldt, is dat dit aanbod pas werd gedaan na ruim een maand na ontvangst van het verkeerd geproduceerde album en na vele mailtjes van mijn kant. Ook verzuimt Fotogoed te vermelden dat deze reparatie maar liefst 6 weken in beslag zou nemen; eerder pesterij dan een oplossing. Ik heb Fotogoed desalniettemin laten weten hen in de gelegenheid te stellen het album te repareren en hun verzendinstructies af te wachten. Hierna heeft Fotogoed (wederom) niks van zich laten horen. Hierop heb ik mijn creditcardmaatschappij gevraagd het betaalde bedrag te restitueren middels een chargeback. Toen dit gebeurd was, was Fotogoed er ineens wél als de kippen bij om hiertegen bezwaar te maken. Het betalingsplatform heeft vervolgens op basis van de door mij en Fotogoed aangeleverde stukken een onafhankelijk oordeel geveld. Hierbij is Fotogoed volledig in het ongelijk gesteld. Al met al waren we toen meer dan 3 maanden verder en heb ik elders een nieuw album moeten maken. Dat Fotogoed zich nu zelf slachtoffer noemt toont aan dat de plaat die dit bedrijf voor de kop heeft dikker is dan het gemiddelde fotoboek dat het produceert.

Reviewer: Karin uit Helmond

Datum: 27-05-2022
Score: 10

Beschrijf uw ervaring in een regel:
Bedrijf met hart voor klanten!

Beschrijf uw ervaring:
Mijn ervaring is alleen maar positief!

Reviewer: Marion uit Apeldoorn

Datum: 28-05-2022
Score: 6

Beschrijf uw ervaring in een regel:
Goed

Beschrijf uw ervaring:
Steviger fotopapier. Foto's op gelijke hoogte zetten is lastig. Raster lijkt leuk, maar werkt niet echt. Hema geeft een lijntje aan als ze op gelijke hoogte staan.

Reviewer: rob uit Vosse

Datum: 23-05-2022
Score: 9

Beschrijf uw ervaring in een regel:
Zeer goede service

Beschrijf uw ervaring:
Was niet tevreden over de kwaliteit en kreeg direct een nieuw album. Perfecte kwaliteit. Zeer tevreden.

Reviewer: B.E. van Doormaal uit Den Hoorn Texel

Datum: 17-05-2022
Score: 8

Beschrijf uw ervaring in een regel:
Niet geheel correct

Beschrijf uw ervaring:
Wij bestelden een kwartet met doosje. Er is geen doosje geleverd. Niets gemerkt van de vele aanbiedingen. Daarmee de volle prijs betaald. Mogelijk structuur probleem in het bestel proces. Mooi product.

Reviewer: Aline uit Santpoort noord

Datum: 14-05-2022
Score: 9

Beschrijf uw ervaring in een regel:
Tot nog toe zeer tevreden met een mooi product.

Beschrijf uw ervaring:
Inmiddels twee albums samengesteld. Het is even zoeken hoe het programma werkt. Maar dan is er heel veel mogelijk.

Reviewer: Gieny uit Swifterbant

Datum: 13-05-2022
Score: 9

Beschrijf uw ervaring in een regel:
Geweldig mooi

Beschrijf uw ervaring:
Het ziet er heel mooi uit helemaal naar wens!

Reviewer: Luc Dolfyn uit Pulle-Zandhoven

Datum: 13-05-2022
Score: 8

Beschrijf uw ervaring in een regel:
Degelijke fotodiensten aan goede prijzen

Beschrijf uw ervaring:
Altijd tevreden geweest met mijn bestellingen. Het is ook handig dat er communicatie mogelijk is indien nodig.

Reviewer: Francky uit Waregem

Datum: 12-05-2022
Score: 9

Beschrijf uw ervaring in een regel:
Topkwaliteit op alle gebied.

Beschrijf uw ervaring:
Van de gebruiksvriendelijke aanmaak van het album tot en met de aflevering in de bus. Alles ging zeer vlot. Ik ben zeer tevreden over het resultaat, ook al werden zeer oude gescande foto's in het album opgenomen. Dit mini-album was een testversie voor een groter project en ik ben zeer tevreden.

Reviewer: Christine uit Roermond

Datum: 10-05-2022
Score: 9

Beschrijf uw ervaring in een regel:
Mooie kwaliteit boek (Lightroomformaat!) en goede service

Beschrijf uw ervaring:
Ik maak al langer boeken bij Fotogoed. Ik vind de kwaliteit erg goed en mooi. Lijkt prettig door het ver openvallen van het boek maar toch blijft het een blader boek. Geen harde platliggende pagina's. Dat vind ik een voordeel. Groot voordeel: ze bieden ook de lightroomformaten aan. Zodat Je een boek gemaakt in Lightroom hier kan bestellen. Helaas had ik dit keer dat er pagina’s los lieten. Na contact met de klantenservice is dit snel en vriendelijk opgelost.

Reviewer: John uit Oudewater

Datum: 09-05-2022
Score: 7

Beschrijf uw ervaring in een regel:
Goede kwaliteit, maar iconen meegaan met de tijd

Beschrijf uw ervaring:
Al jaren maak ik gebruik van Fotogoed, telkens naar tevredenheid. Echter de iconen die gebruikt kunnen worden, dienen een facelift te krijgen zodat ze mee kunnen in het actuele overzicht van deze tijd. Als voorbeeld noem ik Hyves, dit icoon is nog steeds aanwezig, terwijl dit historie is. En dat geldt voor nog meer iconen.

Reviewer: Rene uit Utrecht

Datum: 08-05-2022
Score: 1

Beschrijf uw ervaring in een regel:
Lange levertijd, slechte kwaliteit en stugge service

Beschrijf uw ervaring:
Na een eerder positieve ervaring met Fotogoed hebben ze me nu enorm teleurgesteld. De levertijd, service en kwaliteit van mijn laatste bestelling is verder onder de maat. Samengevat: - Levertijd bijna 4 weken! (i.p.v. max 7 werkdagen) - Er zelf achteraan moeten gaan dat er vertraging is - Een stugge en defensieve klantenservice - Rode vlekjes op de meeste pagina's in alle fotoboeken - Eén fotoboek zichtbaar schuin gedrukt of gesneden - Financiële compensatie alleen in de vorm van tegoed Aan tegoed heb ik echter niets want ik ga absoluut niets meer bij Fotogoed bestellen!

Reviewer: Patrick Lannoy uit Geluveld

Datum: 27-04-2022
Score: 2

Beschrijf uw ervaring in een regel:
kwaliteit laat het laatste jaar te wensen over!

Beschrijf uw ervaring:
Ik ben 10 jaar klant bij Fotogoed en was steeds tevreden over de kwaliteit van het geleverde product. Mijn laatste ervaring was echter heel slecht. Ons fotoboek bevatte heel was beschadigde bladzijden. Na mijn klacht kreeg ik een nieuw boek die eigenlijk nog slechter was van kwaliteit!

Reviewer: Bob Muyllaert uit Oostende

Datum: 23-04-2022
Score: 10

Beschrijf uw ervaring in een regel:
Uitstekende, snelle service voor een perfect resultaat.

Beschrijf uw ervaring:
Ik heb maandenlang aan onze stamboom gewerkt en deze dan laten afdrukken bij Fotogoed. De hele familie was verrast met het resultaat. Zo mooi! Mijn hard labeur kwam echt tot zijn recht. Bedankt aan het hele teal van FotoGoed. Jullie zijn geweldig!!!